Kölbl 6030 S-Bow for Saxophone

23

Neck Swab for Saxophone

  • Kölbl Art. 6030
  • Leather and brush
Available since September 2017
Item number 422841
Sales Unit 1 piece(s)
Instrument Saxophone
11,80 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Wednesday, 17.04.
1

23 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

cleaning efficiency

protection

10 Reviews

S
Very good
Salkka 02.04.2018
Clean 2-3 times and you get most of the moisture from the sax.
cleaning efficiency
protection
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Z
Cooles Produkt, Top Verarbeitung
Zauberscout 13.10.2017
Ich möchte nicht darüber philosophieren, ob der S-Bogen mit einen Tuch-Wischer oder einem Leder-Wischer besser zu reinigen ist.
Ich habe mich für den Leder-Wischer von Kölbl entschieden, da ich das Teil einfach vom Aussehen cool finde; die Mini-Ausgabe des normalen Sax-Reinigers. Die Verarbeitung ist sehr gut. Durch das, von den Abmessungen, kleine Gewicht, ist die Schnur sehr gut durch den Bogen zu fädeln. Das metallische Gewicht rutscht meiner Meinung nach besser durch den Bogen, als in Stoff eingenähte Bleigewichte. Ich bin damit sehr zufrieden.
cleaning efficiency
protection
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
s
Habe mir mehr erhofft
saxcrusher 25.12.2019
Die Feuchtigkeitsaufnahme lässt doch arg zu wünschen übrig!!!
Das Handling ist zwar Prima aber da erfüllt mein Reka seine Pflicht 10 mal besser!
cleaning efficiency
protection
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
s
Feuchtigkeitsrückstände
schroedinger 07.02.2019
Der Wischer erfüllt seinen Zweck, aber ich habe den Eindruck, dass meine älteren Wischer besser getrocknet haben. Vielleicht ändert sich das aber ja auch nach ein wenig Nutzung..
cleaning efficiency
protection
0
0
Report

Report