JK USA Flugelhorn 7EW GER

8

Mouthpiece for Flugelhorn

  • USA model
  • German shank: Ø 10.00 mm
  • Rim diameter: 28 mm
  • Cup diameter: 16.30 mm
  • Bore: 3.80 mm
  • Very shallow cup
  • Wider polster rim
  • Silver-plated
Available since August 2005
Item number 184005
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Flat
Cup Diameter 16,3 mm
Finish Silver Plated
41 €
Including VAT; Excluding 5,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Thursday, 28.03.
1

8 Customer ratings

4.6 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

4 Reviews

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Embouchure très confortable
JPA 04.11.2015
Ne connaissant pas les embouchures JK et n'étant pas satisfait de celles que j'utilise pour mes bugles, j'ai découvert cette embouchure très confortable: confort de contact, confort de jeu. Pas de difficulté dans le grave, aisance dans l'aigu pour un effort minimum.
Le prix est très attractif et m'encourage à en essayer d'autres...
Un modèle que je recommande.
Service Thomann parfait !
response
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Großer Klang für wenig Gekld
Anonymous 13.10.2016
Ich benutze dieses Mundstück sowohl zum üben, als auch für Auftritte.
Weil ich ein recht fauler Flügelhornist bin, ist das Mundstück wie für mich geschaffen ;)
Einfache Bespielbarkeit und garantiert weicher Sound an nahezu allen Tagen. Auch das Spielen in die Höhe fällt sehr leicht.

Auch nach nunmehr einigen Jahren hält das Mundstück alles was es verspicht.
Sehr widerstandsfähiges Material und immernoch hochglänzend.

Kurzum, ich bin sehr zufrieden. Absolute Kaufempfehlung für alle Hobbyflügelhornisten, die nicht täglich 3h spielen können.
response
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
DB
très bon produit
Daniel B. 659 27.06.2013
embouchure avec queue allemande convenant à la fois au bugle et à la trompette.
Bon rendu, son un peu velouté à la trompette.
response
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
H
Sehr gutes Mundstück.
Hans-Detlef 06.08.2013
zunächst hatte ich ein No- Name, vor kurzen kaufte ich mir ein JK 7C mit dem ich auch sehr zufrieden bin, aber ich brauchte ein Mundstück mit breiterem Rand, ich bin sehr zufrieden. Gute Ansprache, auch mit Urlaubs Ansatz, kann ich lange durchhalten.
response
sound
quality
0
0
Report

Report