DW Design Series Concert Tom Set

2

Concert Tom Set

  • Design Series
  • Sizes: 6" x 5" and 8" x 5"
  • HVLT drum shell construction
  • Material: North American maple
  • Colour: Black
  • Incl. DWSM992 double tom holder
Available since April 2017
Item number 411282
Sales Unit 1 piece(s)
Sizes 6", 8"
Material Maple
Incl. Stand No
Size of the smallest drum 6"
Size of the largest drum 8"
Show more
498 €
Free shipping incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Dispatch expected by Thursday, 18.04.
1

2 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
TB
Einfach Spitze!
Thomas B. 177 07.10.2017
Ich habe mir die Concert Toms als Zusatz,zu meinem DW Design Frequent Flyer Kit besorgt und war auf Anhieb begeistert.Unglaublich,was aus den zwei kleinen Trommeln herauskommt.Durch die geringe Größe lassen sie sich leicht in bestehende Sets integrieren und sind für mich eine echte Bereicherung.Das mattschwarze Finish sieht sehr edel aus und an der Verarbeitung gibt es nichts zu meckern.Ein großes Plus ist auch,daß sich die Toms kinderleicht stimmen lassen und recht leicht sind.Der mitgelieferte Halter,ist wie bei DW üblich hervorragend in Qualität und Funktionalität.Zugegeben,der Preis ist schon heftig,aber ich finde dieses kleine Tomset trotzdem,wie schon in der Überschrift gesagt... Einfach Spitze
sound
quality
1
0
Report

Report