Alla priser inklusive moms

Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Onsdag, 24.04. och Torsdag, 25.04.
J
JohanR 12.01.2014
Ljudmässigt den bästa jag har testat - upplever inte minsta tapp i signal eller ton. Liten och smidigt, mottagaren tar inte mycket plats på ett pedalbord. Minus till batterilucka som lätt blir glapp och måste tejpas.

Jag har använt produkten i 2-3 år och har inte haft någon som helst dropout, inte ens i studion med dubbla väggar. Har inte testat kabelsimuleringen i den men dom som gjort säger att den är bra.

Det är bra att man kan köpa fler, fristående mottagare så att man kan plocka in gitarrsignalen ren i en stämpedal till sångaren.

Smidigaste lösningen (för mig) är att stoppa sändaren i bakfickan.

Snyggt och ordentligt förpackad med bra instruktionsmanualer.

P
Grym produkt till ett bra pris!
Peter3165 26.08.2015
Köpte denna då min gamla T-bone hade tackat för sig. Har använt den på ett gig än så länge där den presterade bra, har även använt den i replokalen med tillfredställande resultat. Det ända negativa är att batteritiden är något kort men dom överlever lätt ett gig och mer därtill.

PL
Prisvärt, kompakt och lättanvänt trådlöst system
P. Lindgren 02.08.2019
Vårt band har använt dessa under ca 6 års tid och de funkar förvånansvärt bra och smidigt om man tänker på pris och enkelhet. De har bjudit på enskilda drop-outs (1 sek) någon gång då och då, men överlag fungerat väldigt bra. Vid ett gig (Sweden Rock Festival), fick jag ge upp och gå över till kabel, men jag tror mer att det handlade om 2.4ghz-frekvensen än själva produkten i sig.

Lite "plastig" känsla och den ökända batteriluckan måste förstås tejpas eller gummisnoddas i stort sett från dag 1. Men inget som stört mig eller någon annan i mitt band jättemycket.

Rekommenderas!

Helt okej!
SkeletonStoffe 08.11.2017
Helt okej för pengen! Den är inte robust, men den är heller inte helt värdelös. Den gör sitt jobb, men lär inte hålla i åratal...

C
Jätterbra!
CHAOS 05.06.2017
EN jättrebra trådlöss sändare värt pengarna. Passar bra att spela med live eller för hemmabruk.

ljud kvalite jättebra

funktioner bra

K
Mycket nöjd
Knackaren 29.07.2022
Jag köpte min Line6 Relay G30 år 2013. Den har fungerat alldeles utmärkt. Jag har aldrig haft några som helst problem varken på scenen eller i replokalen.

Dock har den inte hållt rent fysiskt, så jag har varit tvungen att använda eltejp och annat för att fästa den.

Nu har jag hittat en alldeles utmärkt hållare här på thomann som radikalt löste fästningsproblemen.

Bra trådlöst för bas
Anonym 11.04.2016
Mycket nöjd med denna. Använder den till bas och förlorar inget ljud. Om något har jag mer höga frekvenser än med mina tjocka tele-kablar.

Inte mycket funktioner men flera kanaler och hittils har jag inte haft några problem med störningar.

räcker längre i avstån än utlovat. Har kommit så långt bort att det varit problem med att ljudet från monitorerna inte hinner fram och delayen är därimellan. Så om du inte spelar på Ullevi med in-ears lär denna funka utmärkt.

Grymt!
Anonym 12.09.2014
Ett grymt strådlöst system med tanke på priset.
Enda minuset är att det kan kännas väldigt plastigt, men det är inget som stör mig.
Funkar felfritt, har dock inte testat räckvidden men 10-15 meter har jag klarat utan problem och skulle bli förvånad om den inte pallad 30 meter.