Istanbul Agop Super Symphonic 17"

1

Concert Cymbals

  • Super Symphonic series
  • Size: 17"
  • Package quantity: 1 pair
  • Weight: 3.6 kg / pair
  • Hand straps included
Tillgänglig sedan Juni 2010
Artikelnummer 242040
försäljningsenhet 1 Styck
6 333 kr
Alla priser inklusive moms
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
1

1 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

ljud

hantverkskvalitet

1 Recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
A
Marsch/Konzertbecken
Anonym 05.12.2016
Diese Becken benutze ich für Marschmusik aber auch Konzerte.Hierfür sind sie äußerst gut geeignet. Trotz ihrer 17" sind diese für Erwachsene nicht zu schwer und haben einen satten Klang. Sie lassen sich leicht anschlagen ohne viel Kraft. Ebenso kann man sie der Orchesterdynamik gut anpassen, sprich von pp bis ff. Für unsere Zwecke bestens geeignet, wir hatten 2015/2016mehrere Becken zur Auswahl und sind zu dem Entschluss gekommen dass dies die besten für uns sind! In jedem Fall würde ich euch den Tipp geben diese Becken bei einer Auswahl mit in Betracht zu ziehen. Hier stimmen Preis Leistung. Dem Musikhaus Thomann (Frau Peters)darf ich für die kompete Beratung danken.
ljud
hantverkskvalitet
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension