Harley Benton G112

Leverans beräknas mellan Fredag, 26.04. och Måndag, 29.04.
ÅK
Harley benton g112
Åke K. 15.01.2014
Jag köpte högtalarlådorna för att slippa bygga själv då de prismässigt var intressanta. Jag blev förvånad över hur pass välbyggda lådorna var och att högtalarna ,ät så pass bra och att de klarade så pass mycket effekt. Körde med ett ENGL steg i stereo och jag saknade int min fyrtolva. Och ljudbredden vart kanon så skitnöjd med köpet vart jag.

K
Det fungerar!
KosmoKid 12.07.2022
Inte världens tightaste, men det fungerar för hemmaspel.
Fungerar säkert också att spela in men högtalaren är inte den bästa, då den säkert kräver 100-tals timmar för att låta ok.
Soundet lät mycket bättre om du vänder högtalarlådan 180 grader.
Då låter det faktiskt inte så pjåkigt, med tanke på priset.
Absolut!
Det blir en extra stjärna, men man måste veta lite om ljudinspelning och akustik (samt dämpning), kan fylla lådan med en liten gigbag el dylikt för att tighta upp ljudet ytterligare.

J
Helt OK
Johan4710 25.02.2016
Används som övningslåda hemma tillsammans med en Mesa Mini Rectifier. Vill ha något litet och diskret istället för en 412, men ändå kunna använda en högkvalitativ rörtopp istället för en liten (och sämre) övningsstärkare.

Den låter absolut inte som en 412 med v30, och det hade jag heller inte förväntat mig. Den har inte heller samma botten och tryck, vilket jag inte hade förväntat mig.

Den låter däremot klart, utan att missfärga ljudet från förstärkaren. Jag kommer inte använda den till inspelning eller gigs då jag har bättre lådor, men för mitt ändamål så passar den perfekt.

G
Awesome for the price
Good2bme 21.09.2021
Låter fantastiskt. Har den hemma som övningslåda till min plexi, låter fantastiskt =)

ST
Högtalare
Samir T. 15.08.2013
Mycket billigt ;men låt inte priset att lura dig. Mycket bra byggd ;konstruktion stabilt och bra material. Låter bra. Har köpt fyra hjul och monterat på högtalare ;;mycket smidigt att flytta på.