Bach 351 Trumpet 3C G

4

Mouthpiece for Trumpet

  • Medium cup
  • Cup diameter: 16.30 mm
  • Medium-wide rim
  • Backbore: 10
  • A little brighter than Nr. 3
  • Gold-plated
Tillgänglig sedan Januari 2014
Artikelnummer 314597
försäljningsenhet 1 Styck
Cup Depth Medium
Cup Diameter 16,3 mm
Finish Gold Plated
2 177 kr
Alla priser inklusive moms
i lager
i lager

Produkten finns i lager och kan levereras omgående.

Information om leveransen
Gratis frakt. Beräknad leverans mellan Tisdag, 23.04. och Onsdag, 24.04.
1

4 Kundbetyg

5 / 5

Du måste vara inloggad för att kunna betygsätta en produkt.

Obs! För att undvika att betygsättningen är byggt på rykten eller smygreklam kan bara kunder som har köpt produkten från oss sätta sitt betyg.

Efter inloggningen i kundcentret kan du se vilka produkter som kan betygsättas.

respons

ljud

hantverkskvalitet

2 Recensioner

google translate cz
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
A
Great mouthpiece
Anonym 27.01.2017
I am suprised that tone of this mouthpiece is easy to create a tone and gold mouthpiece is better for me than silver.It is excellent in everyhing, especially in creating tone . If someone is thinking about this mouthipiece, I say stop thinking and go into this bach mouthpiece is so good.
hantverkskvalitet
respons
ljud
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension

google translate de
Tyvärr uppstod ett fel. försök igen senare.
MK
Neues Spielgefühl
Markus Ke. 02.05.2019
Ich bin ein durchschnittlicher Trompeter, der das Mundstück aussschließlich zum Spielen im Orchester nutzt. Ich habe es erst vor einer Woche gekauft, sodassich es noch nicht häufig/intensiv benutzt habe. Dennoch bin ich aber von den ersten Eindrücken durchaus sehr angetan.
Ich habe bislang immer die versilberte Variante gespielt und empfinde die Goldvariante sowohl weicher im Sound als auch weicher an den Lippen beim Spielen.
Für die Ansprache ansich ist eher die Geometrie des Mundstücks entscheidend denke ich, sodass ich hier gegenüber der versilberten Variante keine Unterschiede ausmachen kann.
Ich bin auf die Haltbarkeit der Goldbeschichtung gespannt, da der dreifach höhere Preis durch die Goldbeschichtung doch deutlich bei der Kaufentscheidung ins Gewicht fällt.
hantverkskvalitet
respons
ljud
0
0
Anmäl recension

Anmäl recension