Kawai GL 30 E/P Grand Piano

1

Grand Piano

  • With Duplex Scale
  • Millennium III action
  • ABS Styran mechanical components
  • Sostenuto pedal
  • Hammer heads with bottom felt
  • Slowly closing keyboard cover
  • Length: 166 cm
  • Weight: 312 kg
  • Finish: Black, polished
  • Includes piano bench and delivery Germany-wide via piano freight and one tuning service on-site
disponibil din Septembrie 2015
numărul articolului 371899
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Mute Function No
Self Playing System No
New Instrument Yes
81.100 lei
Include TVA la care se adaugă 80 lei costul de transport
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
1

1 Evaluările clienților

5 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Manipulare

Caracteristici

Sunet

Măiestrie

1 Recenzie

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
A
Kawai GL 30 immer wieder!
Alexander395 23.12.2015
Die neue GL Serie als Nachfolge der GE Serie ist erst im Septermber auf den Markt gekommen. Meine Entscheidung einen Flügel zu kaufen bestand schon seit einigen Monaten. Es blieb nur die Frage welchen. Als ich den Kawai GL 30 das erst mal im direkten Vergleich zu anderen vergleichbaren Flügeln testen konnte war ich sofort begeistert.
Die Millenium III Mechanik mit den beim neuen Modell längeren Tasten gefiel mir von Anfang an sehr gut. Sie repitiert sehr gut ist etwas leichter zu spielen als die gewohnte Mechanik aus Holz und weniger anfällig für klimatische Schwankungen.
Als zweites wesentliches Kriterium für den Flügelkauf war natürlich der Klang. Auch dieser überzeugte mich durch den etwas wärmeren Charakter im Vergleich zu anderen Herstellern. Auch gerade für einen relativ kurzen Flügel ist dieser beachtlich uns sehr ausdrucksstark.
Die Verarbeitung des Instruments ist sehr gut.
Gerade auch das Preis-Leistungsverhältnis zu anderen vergleichbaren Flügeln ist sehr gut.
Ich kann den Kawai GL 30 uneingeschränkt empfehlen.
Manipulare
Caracteristici
Sunet
Măiestrie
32
3
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz