Gibraltar 9608M Drummer Seat

62

Drum Throne

The 9500 thrones have a spin lock mechanism with memory clamps for the height adjustment

  • With motorcycle-style saddle (cloth)
  • Turning spindle for height adjustment
  • Cloth surface
  • Double-braced
disponibil din Octombrie 2000
numărul articolului 144735
unitate de vânzare 1 bucată(ăţi)
Fabric Textile
Design Of Seat Saddle Style
Height Adjustment Spindle Yes
With Backrest No
Removeable Backrest No
1.190 lei
toate prețurile includ TVA
în stoc
în stoc

Acest produs e disponibil în stoc și poate fi expediat imediat.

Informații despre livrare
Livrare gratuită așteptată între Joi, 4.04. și Vineri, 5.04.
1

62 Evaluările clienților

4.7 / 5

Pentru a evalua produse trebuie să fiţi logat.

Reţineţi: Pentru a preveni evaluările bazate pe zvonuri sau reclame ascunse permitem doar evaluări de lşa clienţii noştri reali, şi care au cumpărat echipamente de la noi.

După logare veţi găsi de asemenea toate articolele care pot fi evaluate Centrul Logare Clienţi.

Manipulare

Stabilitate

Măiestrie

27 Recenzii

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
I
Der steht wie ne Eins!
Iwailo 24.02.2010
Hier fällt garatiert keiner vom Hocker! Ich habe das Teil nun schon seit 2 Jahren fleißig in Benutzung und bin begeistert. Der Hocker ist bequem, stabil und gut zu handeln. Das Stativ lässt sich ohne Zicken öffenen. Der hocker reist mit seinen Hardware-Kollegen in einer Hardwarekiste und wird dabei immer wieder gut durch geschüttelt.

Das hat er bislang ohne Schäden überstanden, und er macht den sicheren Eindruck, dass er das auch in den nächsten 10 Jahren machen wird. Auch der Bezug und das Polster sind ohne Schäden.

Das Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt hier absolut.
Stabilitate
Măiestrie
Manipulare
2
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz

google translate de
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
B
Bequem und stabil
Bartimeo 10.09.2018
Inzwischen seit geraumer Zeit in Benutzung. Auch bei längerem Sitzen sehr bequem und stabil gebaut. Ich hatte erst die Gasfederverstellung, die allerdings die Höhe nicht gehalten hat (auch beim Austauschgerät nicht), daher nun auf Spindelverstellung gewechselt, welche keine Probleme macht. Sehr zu empfehlen!
Stabilitate
Măiestrie
Manipulare
1
0
semnaleaza un abuz

semnaleaza un abuz