Sennheiser SL Bodypack DW-3 EU

3

Digitale 1,9 GHz zakzender

  • 3,5 EW jack aansluiting
  • Incl. BA 30 battery pack
Leverbaar sinds Maart 2016
artikelnummer 373657
verkoopseenheid 1 stuk
Transmitting Type Pocket Transmitter
Capsule Type No
Pattern No
Charging System optional
incl. Akku No
Charging Level Display Yes
Frequency Range 1900 MHz
Changeable Capsule No
€ 429
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 26.04.
1

3 Klantenbeoordelingen

3.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Gewöhn Gute von Sennheiser
Andreas836 05.12.2016
Die Anlage wurde von mir bei einem Kunden (Sportverein) eingesetzt.
Reichweite, Sprachqualität sind einwandfrei.
Ein weiterer großer Vorteil ist, dass es am Taschensender keine Menüs gibt an den die Trainer versehentlich Einstellungen ändern können.

Ich finde es nur schade, dass die Anlagen der Speechline Reihe nicht mit dem Wireless System Manager gesteuert und eingestellt werden können.
Die Remote Software (nur Windows) fand ich nicht wirklich gut, da ein Server im Hintergrund installiert wird. Insbesondere, wenn ich die Software nur selten nutze.

Alles in allem ein gewohnt gute Produkt.
Einen Stern weniger für die Software Lösung wäre schon zu viel Abzug. Eventuell ändert Sennheiser da ja auch noch etwas
bediening
features
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden