Klanten Opmerkingen
  • am 07.05.2013

da­vxxx­vi­guurs@hxxx.com: "Fantastische service voor mij samen met mijn gitaarvrienden. Bedankt voor goede service en prima verzendingen."

• am 22.11.2013

gxxxar­vriend@xxx­mail.nl: "Zo een goede service, fantastisch. Iemand die nog elders gaat kopen heeft waarschijnlijk nog nooit van Thomann gehoord."

• am 11.04.2014

txxc__kxxx@xs4xxx.nl: "helemaal super!! kwaliteitservice van de bovenste plank!! thomann de beste!!"

Blackstar HT-Drive OD-1

Blackstar is a relatively new British company, launching in 2007, that boasts an R&D and engineering team that cut its teeth with perhaps the biggest amp name of all time: Marshall. Breaking out on their own in this new venture, Blackstar has its own range of range of amps as well as various valve-driven pedals. They're all devoted to that most satisfying of pursuits: distortion and drive.

AuteurThe MusicRadar Team
UitgaveMusicRadar.com 12/2007
Aantal pagina´s1

Aanmelding verplicht.

Als geregistreerde klant van Thomann heeft u gratis toegang tot meer dan 28300 testberichten, workshops en verhalen. Mocht u nog geen aanmelding voor ons klantencentrum bezitten, dan hoeft u zich alleen eenmalig gratis te registreren.

Uw feed-back

Hoe vindt u de op dit moment weergegeven pagina?