Klanten Opmerkingen
  • am 11.04.2014

n.c.xxx­mas@gxxx.com: "Geweldige service, geweldige producten tegen een geweldige prijs. Ik shop alleen nog maar hier."

• am 11.04.2014

tanx­xx_­kamp@hoxxx.com: "Bedankt voor de super snelle levering, goede communicatie en de beste prijs! Ga zo door."

• am 11.04.2014

hxxxit­ge­heim@xxxoo.co.uk: "Wat een service! Ook het gratis versturen en het verlengen van de garantietijd vind ik super goed!"

Blackstar HT-Drive OD-1

Blackstar is a relatively new British company, launching in 2007, that boasts an R&D and engineering team that cut its teeth with perhaps the biggest amp name of all time: Marshall. Breaking out on their own in this new venture, Blackstar has its own range of range of amps as well as various valve-driven pedals. They're all devoted to that most satisfying of pursuits: distortion and drive.

AuteurThe MusicRadar Team
UitgaveMusicRadar.com 12/2007
Aantal pagina´s1

Aanmelding verplicht.

Als geregistreerde klant van Thomann heeft u gratis toegang tot meer dan 28300 testberichten, workshops en verhalen. Mocht u nog geen aanmelding voor ons klantencentrum bezitten, dan hoeft u zich alleen eenmalig gratis te registreren.

Uw feed-back

Hoe vindt u de op dit moment weergegeven pagina?