Klanten Opmerkingen
  • am 23.10.2013

lucdefexxx@telexxx.be: "Uitstekende service en “heel snelle” levering. Zondag namiddag besteld,en dinsdagmiddag thuis afgeleverd in België."

• am 27.03.2014

unbxxxnnt@gxxx.nl: "Veel duidelijker en overzichtelijker kan ik me haast niet bedenken. Vooral de kabeltool is briljant!"

• am 11.04.2014

tanxxx_kamp@hoxxx.com: "Bedankt voor de super snelle levering, goede communicatie en de beste prijs! Ga zo door."

Blackstar HT-Drive OD-1

Blackstar is a relatively new British company, launching in 2007, that boasts an R&D and engineering team that cut its teeth with perhaps the biggest amp name of all time: Marshall. Breaking out on their own in this new venture, Blackstar has its own range of range of amps as well as various valve-driven pedals. They're all devoted to that most satisfying of pursuits: distortion and drive.

AuteurThe MusicRadar Team
UitgaveMusicRadar.com 12/2007
Aantal pagina´s1

Aanmelding verplicht.

Als geregistreerde klant van Thomann heeft u gratis toegang tot meer dan 27700 testberichten, workshops en verhalen. Mocht u nog geen aanmelding voor ons klantencentrum bezitten, dan hoeft u zich alleen eenmalig gratis te registreren.

Uw feed-back

Hoe vindt u de op dit moment weergegeven pagina?