Paiste 14" Signature Fast Crash

11

14" Fast CrashDe Fast Crash uit de Signature Line biedt een warm, rijk en mooi transparant geluid. Een zeer dunne crash, die zijn volle klank, ongeacht de aanslag snelheid zeer snel bereikt.

  • Medium, helder, zilverachtig-warm en transparant aansprekende Crash met een volle grondtoon
  • Extreem snelle respons met korte sustain
Leverbaar sinds Februari 2000
artikelnummer 135600
verkoopseenheid 1 stuk
Casted Cymbal Yes
Finish Regular, Traditional
Alloy B15 Bronze
€ 263
Gratis verzending en incl. btw.
In 5-7 weken beschikbaar
In 5-7 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

11 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

5 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
DAS Crash
MatthiasX34 16.06.2010
Das Paiste Line "Fast Crash" mit 14" macht seinem Namen alle ehre... durch die dünne Machart (und in diesem Fall auch den geringem Durchmesser) reagiert es schnell und entwickelt schon bei leichten "ancrashen" den vollen Klangcharakter. Es ist somit sehr gut für ruhige Musikarten/leise Passagen usw. geeignet. Aber auch bei der Verwendung als HiHat/Ride Alternative und als lautes Crash steht es in kleinster Weise irgendeinem anderen Crash nach!!!
Absolut empfehlenswert, in allen Stilrichtungen aber besonders in Stilen wie Jazz (wo es übrigens auch sehr gut ins Klangbild passt)!

Außerdem lässt es sich vielseitig in Beckensets integrieren, der dezente und dennoch wunderschöne und auffällige klang lässt zu das es eigentlich vom rock crash zum jazz ride sich mit allem kombinieren lässt, ohne das man anfangen muss grimassen zu scheneiden, oder sich die ohren zu zuhalten.

Für Kenner ist sowohl das typische "Paiste Line"-Design (Schrift auf dem Becken...) als auch die Größe des Crashes ein echter Hingucker!

Fazit: ABSOLUTE SPIZENKLASSE!! (Bessere Investition als jedes Aktienpaket! :) )
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
u
Spitze
ue89 19.03.2010
Ich muss sagen ich liebe dieses Becken....also diese gesamte Serie ist wirklich das Highlight an meinem Schlagzeug! Einzig der Preis ist eine kleine Überwindung :)
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden