K&M 14301 Peg Holder

46

Kegelvormige houder

  • Houder voor montage van instrumenten pegs
  • Te klemmen op saxofoon statief 14300 en 14320, evenals universele statief ​​15205
  • Gewicht: 0,01 kg
  • Kleur: zwart
  • M5 schroefdraad

Optioneel bijpassende conus (niet inbegrepen):

artikelnummer 101917
verkoopseenheid 1 stuk
€ 6,90
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 22.04.
1

46 Klantenbeoordelingen

4.4 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

stabiliteit

hanteerbaarheid

afwerking

18 Recensies

google translate fi
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
E
Piikin jalka.
Erkki 19.05.2014
Tapeellinen apuväline. Tarttuu tukevasti jalkaan ja erittäin varusteltu.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
OS
größer und damit besser
Oliver S. 14.11.2016
deutliche Aufwertung des bisherigen "Peg Holder". Konnte dieser bisher nur an ovale Rohre verschraubt werden, hat man heute die Wahl. Oval, 19 ober 20 mm unterschiedliche Rohrdurchmesser können verschraubt werden. Etwas fummelig an dem jeweiligen Rohr zu montieren, aber mit ein wenig Geduld doch recht einfach.

Das größte Plus ist die erweiterte Auflagefläche die nun so groß ist wie der aufzuschraubende Kegel. Damit kann man den Kegel fester anschrauben. Subjektiv, ohne dies gemessen zu haben, erhöht sich die Festigkeit. Ein gut durchdachtes Zubehör und interessante Weiterentwicklung.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
BS
Kegelhalter brauchbar
Brigitte S. 12.11.2009
Ich finde es großartig, dass ich auf meinem Saxofonständer noch andere Musikinstrumente - z.B. meine Quer- und Piccoloflöte durch den Kegelhalter unterbringen kann. Leider bin ich durch Ihre Produktbeschreibung nicht darauf hingewiesen worden, dass es für den Kegelhalter nicht nur Aufsätze passende Aufsätze für die Klarinette sondern auch für die verschiedenen Flöten gibt. Dies habe ich durch Versuch herausgefunden.
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Fixation pied clarinette K&M sur pied sax modèle 14300
Anoniem 20.10.2016
Fixation simple.
Convient pour clarinette Sib, La et Mib
Livré avec plusieurs adaptateurs de diamètre différents
stabiliteit
hanteerbaarheid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden