Hammond EXP100F

22

Expressie Pedaal met Voetschakelaar

  • Aansluiting: 8-Pol DIN Connector voor Leslie XE-1 en XK-3
Leverbaar sinds September 2005
artikelnummer 182666
verkoopseenheid 1 stuk
Expression Pedal Yes
Volume Pedal No
€ 279
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
1

22 Klantenbeoordelingen

4.9 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

14 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
T
Hammond Exp 100F
Tom553 15.05.2014
Does what it say on the Tin.

I use with my XK3C and SK2.
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
N
Excellent Pedal
Nader 09.08.2021
Great Pedal, excellent quality and very smooth.
Thanks for the great service Thomann.
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
b
Robustes Pedal mit Leslieschalter das fest fixiert werden muss!
bigdeadi 05.11.2009
Zuerst möchte ich feststellen, dass die Verarbeitung hervorragend ist! Das Pedal ist absolut livetauglich zum größten Teil aus Metall gefertigt und daher schwer!
Trotzdem hier noch eine kurze Anmerkung:

Ich habe mir nach langer Zeit endlich ein Vollpedal gekauft mit 30 Tasten um meine Hammond XK-3c für Übungszwecke für die Kirchenorgel benutzen zu können (Hammond bietet im Moment nur 25 Tasten Vollpedale an).

Hier musste ich mir nun selbst eine Auflage aus Holz fertigen und muss daher hier schon einmal auf etwas extrem wichtiges beim EXP100Fl hinweisen.
Man MUSS es auf jeden Fall fest am Untergrund fixieren, 2 Gewinde an der Rückseite helfen dabei, da der Leslieschalter ansonsten nicht richtig bedient werden kann, das ganze Pedal neigt sich bei jedem Schalten zur Seite oder man muss seinen Fuß sehr stark verrenken.

Bei den Hammondpedalen, ist serienmäßig eine Halterung für das EXP100F vorhanden hier kann das Pedal von Haus aus sehr gut befestigt werden.
afwerking
7
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
C
Parfaite
Christophepy 19.04.2019
Parfaite pour le XK5
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden