ABM 3210c Single Guitar Bridge

11

Enkele Gitaarbrug

  • De professionele meersnarige oplossing zonder grenzen
  • Gemaakt van massief klokmessing, doodt het geluid niet door drukgieten
  • Snaarafstand: 10 mm
  • Sterke grondtoon met veel boventonen
  • Finish: Chrome
  • Afmetingen: 46 x 10 x 10 (8) mm
  • Made in Germany
Leverbaar sinds Juli 2010
artikelnummer 250679
verkoopseenheid 1 stuk
Colour Chrome
Design Single Saddle
Single Rider Yes
String Holder No
€ 22
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

11 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

6 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Great quality...
Anoniem 21.04.2016
Used 10 of these to make a Chapman-Stick style tapping guitar. Really pleased with the results. Very adjustable, very solid bridge pieces.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
AD
Tolle Konstruktion, toller Sound! Muss zum «Projekt» passen ?
Andy's Dirty Laundry Guitars 23.04.2018
Sehr gute Einzelbrücken, gut einstellbar und der Sound ist sehr stabil mit viel Sustain. Konstruktion ist sehr durchdacht, und auch der Saitenwechsel ist absolut stressfrei und easy!

Muss allerdings gut zum «Projekt» passen. Ich habe 4 solcher Einzelbrückchen gekauft, um eine 4-saitige Oil Can Guitar zu bauen (4-saiter Brücken bekommst Du ja kaum ?). Auf einer 6String würde ich nicht unbedingt dieses Produkt wählen, einfach weil die Montag im Minimum den 6-fachen Aufwand bedeutet, schwierig sind auch die Abstände zwischen den einzelnen Saiten präzise hinzubekommen, aber das liegt ja nicht an dieser Brücke sondern an dem Konzept der Einzelbrückchen.

Ich würde das Produkt jederzeit wieder kaufen, wenn ich eine Gitarre abseits von 6 Saiten baue, also z.B. für 3-4 Saiter (Oil Cans, E-Ukulelen, etc.) oder Extended Range Gitarren (7- oder 8-Saiter) und natürlich im Speziellen bei Fanned Frets. Da gibt es ja dann eh kaum Alternativen.

Also beim richtigen Projekt: Uneingeschränkte Empfehlung!
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
N
Une solution pour le multiscale
Noli85 23.05.2019
Dans le cadre de projets de lutherie, ce type de chevalet est idéal pour le multiscale (fan frets) ou d'adapter à vos exigences.
Très simple a installer et de bon facture.
La vis de réglage de la compensation n'est pas très accessible mais reste quand même pratique après quelques manipulations.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden