Kolberg 136 Ø 20 x 600

9

Combination Stand

  • Ø: 20 x 600
  • Collapsible
  • Weight: 1.5 kg
Available since April 2012
Item number 280452
Sales Unit 1 piece(s)
152 €
Including VAT; Excluding 19,90 € shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 8.04. and Tuesday, 9.04.
1

9 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

stability

quality

4 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Vorsicht - macht "süchtig"
Daniel599 30.04.2015
Das einzige Problem an den Ständern ist eigentlich, dass man, wenn man mal einen hat eigentlich nur noch diese nutzen möchte...
Also absolut empfehlenswert. Erst hat mich der Preis noch abgeschreckt - aber Bernd Kolberg kann das verlangen, da er die Sachen in Deutschland zusammenbaut, entwickelt und das ganze einfach "Hand und Fuß" hat.
Das weiß ich spätestens, seit ich vor kurzem in der Werkstatt/Produktion in Uhingen war (Ist ein Ausflug wert!!)
handling
stability
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
m
Kolberg ist die Referenz
musicac 04.01.2016
Dieser Fuß ist zwar teuer, lässt sich aber zu zigfachen Zwecken innerhalb des Kolberg-Systems verwenden und kann als Fuß für jegliche Art von Ständer verwendet werden, sodass man am Ende mit dem Kombiständersystem weniger ausgibt und zur Mucke bedeutend weniger schleppen muss.
handling
stability
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
pied kolberg
Richard815 10.01.2019
C'est cher, mais ça a tous les avantages : solide, polyvalent, compact, modulable. aucune pièce qui pourrait vibrer. La rolls...
handling
stability
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
U
Sehr zufrieden
Uwe9670 22.12.2013
Mit dem Ständer sind wir sehr zufrieden. Er ist stabil verarbeitet und hat einen guten Stand. Alles Teile sind leichtgängig. Wir benutzen ihn zusammen mit einer Verlängerung und einer Ablage.

Alles bestens.
handling
stability
quality
0
0
Report

Report