Thomann Cover Pro EV SX300

14

Protective Cover

  • Suitable for Electro Voice SX300
  • Water resistant high quality nylon
  • Made in Germany
Available since March 2012
Item number 279660
Sales Unit 1 piece(s)
Colour Black
Rain Protection Cover No
Padded No
£27
Including VAT; Excluding £10 shipping
Quantity Discounts
Price each You save Quantity
£27.00 1
£25.70 4.8% 2
£24.49 9.3% 4
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Friday, 5.04. and Monday, 8.04.
1

14 Customer ratings

4.2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

7 Reviews

KR
Fit perfectly
Kirsten R. 25.03.2019
Altough not to many padding but they protect from moisture and scratches
quality
0
0
Report

Report

A
Anonymous 30.03.2017
Perfect fit for my EV's, excellent quality and reasonable price.
quality
0
0
Report

Report

P
No Padding
Pablo5150 07.04.2015
Quality is very good and well made. However, I was expecting a little more padding to protect the speakers better.
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
TF
Hervorragender Ersatz
Thomas F. 569 12.09.2012
Ich bin eigentlich ein Verfechter von Orginalware, bleibe aus Prinzip meist auch bei Zubehör des Orginalherstellers... aber da Bosch leider die Dustcoverproduktion gegen Null gefahren hatte und ich meinen dritten Satz sx300 auch gern mit Schutzhüllen versehen wollte musste ich mich Wohl oder Übel mit einer Ersatzlösung auseinander setzen.

Habe gute Erfahrungen mit Custom-Ware gemacht. Aber 180Euro für Handgemachtes, waren für mich uninteressant, zumal die Lautsprecher schon nicht wirklich teuer sind.

Habe aus Frustration "mal so" die Thomann-Cover bestellt und bin tatsächlch zufrieden! Sie sind aus gröberen/robusterem Nylon gefertigt, als meine Orginalhüllen, haben Nähkantenschutz, was auch bei den Orginalen nicht zu finden ist und...sind zudem günstiger!

Bin, wie schon beschrieben, zufrieden mit dem Produkt und würde bei Bedarf wieder zugreifen... Preis und Gebotenes sind auf jeden Fall dem Original vorzuziehen...

Und wenn das auch interessiert, das Thomannlogo ist zwar relativ groß, aber nur leicht eingeprägt im Material zu sehen.
quality
1
0
Report

Report