Studio 49 H-GA

3

Chromatic complement

  • For GAd chime bar
  • Resonator box made of solid wood
Available since October 2011
Item number 271736
Sales Unit 1 piece(s)
Pitch Range Keys For Chromatical Order
Additional Bars No
£60
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Friday, 5.04. and Monday, 8.04.
1

3 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

2 Reviews

HM
Great for clss
H Music 28.02.2023
Love the sound of these. Cheaper than a soprano xylophone - helped fill out my classroom set at a lower price.
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
v
durchdacht
von.mir 26.11.2018
Ich mag es! Die Chorkinder ebenfalls, diese mögen zusätzlich noch die schöne sonnengelbe Farbe. Jetzt können wir uns auch mal in Tonarten mit mehr als einem Vorzeichen bewegen.
Man legt die chromatische Ergänzung bündig an das Glockenspiel an, ergänzt sie selber mit den bereits vorhandenen Tönen, und schon kann es losgehen. Eine Fixierungsmöglichkeit wäre nicht schlecht, weil mal schnell ein Glockenspielteil verrutscht und dann die Halbtöne nicht mehr an der erwarteten Stelle sind. Aber das kann man gut auch selber machen.
sound
quality
1
0
Report

Report