Sonor ZM6546 Bass Drum Protector

6

Bass Drum Protector

  • For marching drum
  • Attachment to the rim
  • 4 Pcs. are required
Item number 101190
Sales Unit 1 piece(s)
Type Marching Drum Legs
£30
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Friday, 5.04. and Monday, 8.04.
1

6 Customer ratings

4.7 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Stabil, aber teuer
AndiSt 24.10.2013
Der Trommelfuß ist stabil verarbeitet und schützt die Marschtrommel beim Abstellen auf den Boden zuverlässig vor Feuchtigkeit und Kratzern. Zudem ist die Montage ist sehr einfach, was die Sache damit auf jeden Fall empfehlenswert macht.

Etwas unverständlich ist allerdings der hohe Preis im Vergleich zur Konkurrenz von Pearl. Ob die Unterschiede groß sind kann ich nicht beurteilen, da ich die Pearl-Variante selbst noch nicht in den Fingern hatte. Ich habe den Trommelfuß als Ersatz für einen verlorenen nachgekauft, daher war die Entscheidung bei mir einfach.
quality
0
0
Report

Report