Sonor Head for Bass Drum 26"

4

26" Head

  • For bass drum
  • Double ply
  • White, smooth
  • Thickness: Heavy
Available since February 2011
Item number 260309
Sales Unit 1 piece(s)
Colour White
Type Of Head Double Ply
Finish Smooth
Damper Ring No
Dot No
Resonance Hole No
£47
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Monday, 25.03. and Tuesday, 26.03.
1

4 Customer ratings

5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Straßentauglich.
DietmarM 12.09.2012
Habe ein mobiles Schlagzeug gebaut und weil man keine Mikroabnahme hat wenn man sich auf der Straße bewegt und spielt, musste ich mir eine ziemlich große Bass drum zulegen. Gesagt, getan. bloß war ein altes Fell auf der Trommel das ich auswechseln musste. Wie man weiß sind gute Felle in dieser Größe relativ preisintensiv. Aber... dank Thomann bin ich fündig geworden. Also, dieses Sonor ist einfach umwerfend. Das Ding ist kinderleicht zu stimmen, ist sehr strapazierfähig und was das Wichtigste ist, es hat einen unglaublichen guten Sound und Wums. Also Leute, wer sich mal in dieser Größenordnung bewegt, dem würde ich uneingeschränkt dieses tolle Teil empfehlen.
sound
quality
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
F1
super Preis-Leistung
Fuzzy 1 25.01.2019
Lässt sich leicht aufziehen und hat einen guten Sound.
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Na
Sehr zufrieden
Nicolas aus D. 11.06.2013
Die gelieferten Felle haben unsere alte Pauke klanglich und optisch aufgewertet. Gutes Preis-/ Leistungsverhälnis.
sound
quality
0
0
Report

Report