Ritter RDS7 Standard Stick Bag MGB

2

Bag for drumsticks

  • Standard version
  • 10 mm padding: 5 mm of "High Density Foam" and 5 mm of soft plush
  • High-quality sewn, water-repellent "Jacquard Bicolour" material
  • Incorporated reflectors for road safety
  • "All-Around-Piping-System" for best possible shock absorption
  • Comfortable carrying handle
  • Imitation leather elements
  • 6 Interior pockets plus larger exterior pockets for accessories
  • Elastic fastening strap
  • Interior dimensions:: 480 x 330 x 30 mm
  • Weight: 0.65 kg
  • Colour: 'Misty' grey-brown (MGB)
Available since September 2015
Item number 364782
Sales Unit 1 piece(s)
Material Nylon
Accessory Compartment Yes
Mountable Yes
£48
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Friday, 5.04. and Monday, 8.04.
1

2 Customer ratings

4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

handling

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
p
Schöne Tasche mit einigen Schwächen
pr0g_thiemo 24.07.2019
Ich benutze die Tasche ausschließlich im Proberaum. Ihren Zweck erfüllt sie wunderbar, ich kann viele Sticks aufbewahren, ein bisschen Zubehör passt auch noch rein und dazu ist die Tasche noch ziemlich schick.

Das war es aber auch schon. Die Tasche ist definitiv kein Platzwunder. Kaum sind ein paar Sticks drin, vielleicht noch ein kleines Multitool, Stimmschlüssel und wenige Ersatzteile, schon ist die Tasche voll. Vor allem die Reißverschlüsse wirken nicht sehr hochwertig und beginnen nach einigen Wochen bereits, ein wenig zu haken. Ich vermute, dass die Reißverschlüsse sehr schnell kaputtgehen werden, sobald sie öfter auf Spannung auf- und zugemacht werden. Daher packe ich die Tasche nur so voll, dass kein "Bauch" entsteht.

Für den stationären Gebrauch ist diese Tasche auf jeden Fall ausreichend, wer viel unterwegs ist, dem würde ich zu einem anderen Modell raten.
handling
quality
0
0
Report

Report