pro snake 14480-25

43

Speaker Cable

  • Speaker Twist to Speaker Twist
  • Cross section: 2 x 4.0 mm
  • Length: 25 m
  • Colour: Anthracite grey
  • Made in Germany

Note: Not suitable for active speakers.

Available since March 2009
Item number 226884
Sales Unit 1 piece(s)
Length 25,00 m
Connector 1 Speaker Twist 2-pol female
Connector 2 Speaker Twist 2-pol female
Cable Diameter 2x 4,0 mm²
£94
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 24.04. and Thursday, 25.04.
1

43 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

quality

12 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Made in Germany - Kein Leistungsunterschied zur 10 Meter Version
PhilippTr 16.01.2018
Erstaunlicherweise erwartete mich beim Öffnen des Paketes mit den Kabeln kein Pro-Snake Logo o.ä. Die Kabel sind von einem scheinbar externen Hersteller für Thomann produziert worden (Den Namen habe ich leider vergessen). Somit schonmal ein Pluspunkt. Weiterhin wurde ich nicht enttäuscht: Das Kabel ist sehr flexibel, scheint robust und ist gut verarbeitet. Auch die Speakonstecker sitzen. Ich bin sehr zufrieden.
Besonders erfreut war ich darüber, dass beide Lautsprecher (der eine über das selbe Kabel in der 10 Meter Version angeschlossen und eben der über das 25 Meter Kabel) gleichlaut ertönten. Kurz nachgemessen, und tada, die Driverack hat nix zu meckern und auch das Multimeter zeigt den selben Widerstand an.
quality
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
RAS
Anonymous 04.08.2016
Câbles bien lourd pour du loudspeaker costaud! RAS le signal passe bien le câble ne chauffe pas et je n'ai aucune perte de signal.

Utiliser avec 2 sub infra double 18' 1400watts RMS. Aucune pertes connecteur costaud protection câbles résistant.
quality
0
0
Report

Report

google translate pt
Unfortunately there was an error. Please try again later.
MS
Excelente Cabo Qualidade-Preço
Miguel Simoes 22.03.2019
Adquiri o cabo para instalação de colunas num Pavilhão Ginodesportivo e fiquei bastante surpreendido com a robustez dos cabos e não notei nenhum tipo de perda de sinal.
Aconselho para situações de menor orçamento
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
RC
Die richtige Wahl bei größeren Distanzen.
Ras Craft HiFi 29.08.2017
Dieses Kabel ist nicht nur sauber verarbeitet, sondern für die Länge von 25 Metern im Querschnitt auch gut proportioniert.

Die Speakon-Anschlüsse sind leichtgängig und gut verarbeitet. Das Kabel angenehm biegsam.

Ich benutze 5 Stück dieser Lautsprecherkabel für ein 5 Wege Soundsystem. Dazu habe ich mir die Kabel an den Enden je farblich markiert für eine leichtere Zuordnung am anderen Ende.
quality
1
0
Report

Report