JK Exclusive Baritone 10D S2

6

Mouthpiece

  • Inner diameter: 24.50 mm
  • Bore: 6.00 mm
  • Cup depth: Medium shallow
  • Shaft 2 (B-Shaft)
  • Gold plated
Available since July 2010
Item number 248631
Sales Unit 1 piece(s)
Cup Depth Medium Flat
Cup Diameter 24,5 mm
Finish Silver Plated
£69
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 1.05. and Thursday, 2.05.
1

6 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

sound

quality

3 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
R
Mein Bassflügelhornmundstück
Rupert 27.12.2020
War lange auf der Suche nach dem richtigen Mundstück für mein Weber Bassflügelhorn. Normalerweise spiele ich deutlich größere Mundstücke, aber Franz Weber hat dieses empfohlen, weshalb ich mir das mal angeschaut habe und siehe da - ich hatte einfach immer ein zu großes auf dem Bassflügelhorn. Jetzt sitzt alles wo es hingehört und der Klang ist so wir er soll. Schön schlank und nicht posaunig.
quality
response
sound
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
D
Sehr solides Mundstück
Daniel138 26.10.2017
Ich verwende das MS in Kombination mit einem Miraphone 54L Edition Bariton.
Zuvor kam ein AS 12T MS zum EInsatz. Nach einer ca 6-8 wöchigen Eingewöhnungsphase hatte ich sowohl im Volumen als auch in der Flexibilität (laut - leise, staccato - legato) Verbesserungen bemerkt.
Deshalb kann ich das MS sehr empfehlen.
quality
response
sound
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Aa
Ein Mundstück wie für mich gemacht!
Albert aus O. 05.04.2013
Passt für mich perfekt. Super klarer Ton auch in den höhen Lagen.
Verarbeitung auch OK.
quality
response
sound
0
0
Report

Report