Bosworth Drum Along 10 More Rock Songs

23

Songbook for Drums

  • 10 Rock songs arranged for drums
  • Edited by Jörg Fabig
  • Easy level of difficulty
  • ISBN 9783865433497, ISMN 9790201653228, Publisher No. BOE7482
  • Format: 23 x 30.5 cm
  • 32 Pages
  • Includes CD with demo and play-along tracks
Available since July 2008
Item number 213731
Sales Unit 1 piece(s)
Level Of Difficulty Easy
Incl. Notes Yes
with Bonus Audio/Video Yes
Funk/Soul No
Blues No
Folklore/Traditionals No
Jazz No
Nursey Rhymes No
Classical Music No
Latin No
Metal No
Pop No
Reggae No
Rock Yes
Alternative Yes
Collection of miscellaneous Genres No
£19.30
Including VAT; Excluding £10 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery approx. between Wednesday, 24.04. and Thursday, 25.04.
1

23 Customer ratings

4.3 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

arrangement

9 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
HH
Ideal für Anfänger
Hubert H. 22.10.2009
Tolles Produkt, Ideal für ungeübte Anfänger. Das Bosworth Drum Along Vol.2 hat die enthaltenen Songs vereinfacht und gut erklärt. Besonders gut finde ich den tollen Gesang, der das Ganze noch runder macht.
arrangement
1
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Anonymous 29.04.2016
très bon arrangements impeccable pour des auditions ou des examens de batterie.

Répond parfaitement à mes attentes.

Je le recommande
arrangement
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
MS
Top Ding
Marius S. 29.07.2010
Nachdem ich von BOSWORTH DRUM ALONG VOL.1 schon total begeistert war, ließ ich es mir auch nicht nehmen mir BOSWORTH DRUM ALONG VOL.2 zu kaufen. Diese Entscheidung hab ich nie bereut, denn dieses Buch ist perfekt für alle die Spass am Schlagzeug spielen haben. An Songs ist für jederman etwas dabei. Die Qualität der Songs ist nahezu perfekt. Es sind zwar keine Originalaufnahmen, aber jeder aufgenommene Song beinhaltet alle Elemente vom Originaltitel.
Die Notation der jeweiligen Stücke ist sehr übersichtlich. Die Stücke sind jeweils in die Elemente: Intro Verse Chorus Bridge eingeteilt, was zusätzlich noch sehr hilfreich ist, sollte man mal aus den Noten rauskommen.
arrangement
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Jd
Sehr gute Playbacks
Joe die Brieftasche 23.11.2018
Mir gefällt die Songauswahl sehr gut, gerade auch mit Schülern findet man sofort einen passenden Song zum Einstieg. Für mich sehr wichtig: Die Songs sind allesamt sehr gut eingespielt, nicht schlechter als die Originale, was Spaß und Eifer enorm steigert. Klare Empfehlung!
arrangement
0
0
Report

Report