Thon TIP Case

21

Thon Piggy Bank

  • The first road proof piggy bank
  • Lockable
  • Dimensions (W x H x D): 175 x 165 x 150 mm
  • Weight: 2 kg
  • Includes 2 keys
  • Colour: Phenol brown
  • Manufactured in Germany
Available since March 2010
Item number 244107
Sales Unit 1 piece(s)
Type Miscellaneous
Interior No
Material 7 mm Plywood
Stackable no
Wheels no
Trolley no
IP Certification No
Colour Brown
Weight 2 kg
Varinats Thon Catering
External Width 175 mm
External Depth 165 mm
External Height 150 mm
Show more
93 €
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Thursday, 4.04. and Friday, 5.04.
1

21 Customer ratings

4.8 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

stability

handling

quality

9 Reviews

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
L
Wuchtig mit kleinen Schwächen
Lutzi 09.05.2012
Die Idee finde ich prinzipiell super originell. Erst habe ich mir überlegt, ob sich das wirklich lohnt. 75€ müssen erst mal zusammen kommen... Mich hat dann erst mal die Idee begeistert. Weniger begeistert hat mich dann der doch recht klobige und schwere Kasten ohne jegliche Innenpolsterung. Einen Griff gibt's eben auch nicht. Das Geld fliegt drin rum und klappert ordentlich. Einer Band im Roadeinsatz mag das vielleicht egal sein... Zudem waren keine Schlüssel dabei und die nachgelieferten passten nicht. Somit leider zurück das Ding.
stability
handling
quality
3
1
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Kleine Kiste - aber schwer
Anonymous 23.05.2016
Was früher der Hut war ist nun die Kiste. Sie ist zwar schwerer als ein Hut aber die Kiste kam bisher immer gut an...

Die Kiste ist ansich stabil...das Scharnier hinten wackelt allerdings etwas.

Abschließen lässt sie sich nur mit Mühe....da kann man sicher noch was dran machen.

Schade dass kein Griff oder Riemen dran ist. Werde das wohl selbst noch machen damit man die Kiste besser "weitergeben" kann.
stability
handling
quality
1
0
Report

Report

google translate fi
Unfortunately there was an error. Please try again later.
B
Astetta tyylikkäämpi säästöpossu
Barskahosu 22.12.2022
Todella jykevä säästöpossu. Ainoa miinus on avaimen toimivuus lukossa. Ei meinaa saada helposti lukkoon tai avattua.
stability
handling
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
T
What You See Is What You Get
Til 22.04.2017
Schon ziemlich übertrieben aber als Hochzeitsgeschenk für unseren Sänger wirklich witziges Ding.
Sauber verarbeitet. Der Schlüssel ist etwas windig aber ansonsten paßt's.
Die Materialien sind die gleichen wie bei Standard-Flightcases. Das spendierte Geld dürfte also nicht verloren gehen, falls das Böxchen im Transportauto mal zwischen zwei fette Cabinets oder schwere Verstärker gerät ;-).
stability
handling
quality
0
0
Report

Report