Ortega RGL5 Guitarlele

1

Guitarlele

  • Top: Spruce
  • Back and sides: Mahogany
  • Neck: Mahogany
  • Fretboard and bridge: Sonokelin
  • Nut width: 47 mm
  • Scale: 435 mm
  • 18 frets
  • Colour: Natural satin and laser engraving on the top
  • Original stringing D'Addario EJ27N (Art 245063)
Available since September 2015
Item number 369544
Sales Unit 1 piece(s)
Colour Natural
Top Spruce
Back and Sides Mahogany
Fretboard Rosewood
Nut width in mm 47,00 mm
Scale 435 mm
Cutaway No
Pickup System No
Case or Gigbag No
116 €
Free shipping incl. VAT
In stock within 1-2 weeks
In stock within 1-2 weeks

This product is expected back in stock soon and can then be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

1 Customer ratings

2 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

features

sound

quality

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
K
Leiser, dünner Klang
Kunde4711 19.05.2021
Ich habe die Cutaway Version dieser Guitarlele vor eigen Jahren gekauft und weil sie mir so gut gefällt habe ich mir diese als zweite bestellt in der Annahme daß sie identisch sein würde, ist leider nicht so, ein Blick ins Schalloch macht klar warum diese ist viel stärker verbalkt als die andere. (X Kreuz, Bridge Plate, Bride geschraubt), meine alte hat einn querbalken und dann zwei sehr dünne Längsstreifen und keine Platte unter dem Steg. Die eine klingt laut und holzig mit viel Charakter, diese wie eine dünne, billige Ukulele. Schade. Enttäuscht. Geht zurück.
features
sound
quality
4
0
Report

Report