JBL CBT50LAWH Column Speaker

2

Passive Column Speaker

  • Equipped with: 8x 2" speakers
  • Frequency range: 80 - 20,000 Hz
  • Power capacity: 300W - in ELA application 60, 30, 15 and 7.5W - 7.5W at 70 V only - switchable
  • Peak SPL: 121 dB
  • Impedance: 8 Ohm or 70/100 V
  • Dispersion angle: 20° x 150°
  • Dimensions (H x W x D): 528 x 99 x 153 mm
  • Weight: 4.1 kg
  • Colour: White
  • Wall mount included
Available since September 2014
Item number 331786
Sales Unit 1 piece(s)
Colour White
Woofer in inch 8x 2"
RMS Power 100 W
Impedance 8 Ohms
Transformer Yes
IP Classification None
Wall Mount Yes
Type Passive
Width 99 mm
Height 528 mm
Depth 153 mm
Weight 4,1 kg
Ways 2-way
Sound Pressure in dB 111 dB
100V power tappings 60/30/15
Connector Screw Connector
Cabinet/Intallation Cabinet
Selling per Piece/Pair Piece
Show more
B-Stock from 515 € available
598 €
All prices incl. VAT
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
Delivery free of charge expected between Thursday, 4.04. and Friday, 5.04.
1

2 Customer ratings

4.5 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

1 Review

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Hochwertige Box sehr gute Verarbeitung
Anonymous 12.04.2016
Es ging um die Ausstattung einer Kirche, nicht unbedingt ein Spezialgebiet von Thomann, aber die Auswahl von z.B. Ela Lautsprechern auch in weiß ist doch ziemlich groß.

Die Box kam an, die Verpackung allein spricht für sich. Ich habe selten ein so sorgfältig verpacktes Produkt gekauft. Auch die Verarbeitung der Box ist wirklich gut, stabil und die Box sieht sehr gut aus.

Anschluss und Einstellungen sind leicht vorzunehmen Material und Halterungen sehr stabil.

Jetzt zum Klang. Bei dem Preis hatte ich allerdings zu hohe Erwartungen. Gute Bässe für die kleinen Lautsprecher, sehr ausgewogene Mitteltöne, jetzt die Höhen -- ich war etwas überrascht - kaum zu hören. Ich entdeckte dann den Schalter Musik/Sprache an der Box. Mit der Einstellung "Sprache" waren dann auch Höhen da.

Ich hatte zum Vergleich andere Zeilenlautsprecher kommen lassen (300 Euro billiger). Für mein Empfinden mit etwas besserem Klang. Ich sage nicht welche es waren, die hat Thomann leider nicht im Programm :(

Gute Box - aber für den Preis? Man zahlt eben den Herstellernamen JBL mit.
3
0
Report

Report